vrijdag 14 november 2014

Winter ik houd van jou

Eigenlijk is deze titel een leugen, want ik houd helemaal niet van de winter. In in de winter zit ik het liefste lekker warm binnen met friends terwijl je buiten bevriest van de kou. Het vriezen en de kou hoeft allemaal niet zo van mij, maar gelukkig zijn er in de winter ook nog leuke dingen te doen, daarom is hier mijn top 10 van leuke dingen in de winter:

  1. Lekker warme choco drinken nadat je uit een winterstorm komt.
  2. Uitkijken naar de leuke fam feesten; Sinterklaas, kerst en oud en nieuw .
  3. Vrolijk worden van alle sfeervolle kerstlichtjes. Thuis in de kerstboom, maar ook tijdens het shoppen in de verlichte winkelstraten.
  4. Heerlijk veel films en series kijken totdat je in slaap valt
  5. Logeren bij je besties. 
  6. Als het weer is omgeslagen van vriezen tot sneeuwen sneeuwballen gevechten houden.
  7. De kersthits op repeat zetten totdat je er gek van wordt
  8. Genieten van de vroege avonden, want  's nachts vind ik alles mooier en geheimzinniger dan overdag.
  9. Gezellig bij de open haard zitten.
  10. Lekkere winter dingen bakken en koken, zoals het kerst diner.
Nog even wachten tot 23 december en dan is het officieel winter, maar het voelt nu ook al als winter, dus het is tijd om aan mijn bucketlist te beginnen.
Wat zouden jullie deze winter nog graag willen doen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten